21 juni 2016

Schoolreisje.

Eindelijk was het dan zo ver.
Op naar Kalkar. Een uurtje rijden. Na vertrek zaten ze bijna allemaal al met de tas op schoot om daar vooral het lekkers uit te halen wat ze mee hadden genomen.
En wat is het een leuke dag geworden. Hollend gingen ze door het park. Wilden vooral niets missen. Geen enkele attractie werd bijna overgeslagen. Kletsnat van de boomstam, duizelig van de draaimolen. Maar vooral veel plezier. En af en toe even stoppen om frites of een ijsje of drankje te pakken. Want wat is er nu leuker dan deze dingen pakken zonder te betalen (nou ja zonder betalen?)

Aan het eind heb ik me laten overhalen om in de achtbaan te gaan. Dank je wel meiden het was een hele belevenis. En Fieke bedankt voor je support maar vooral je lach want al had ik mijn ogen bijna de hele tijd dicht, dat hoorde ik echt wel en af en toe durfde ik even naar je te kijken.

Bedankt voor een gezellige dag!






















 
 
En dan weer naar huis. Nog even zwaaien. Dit keer zijn we te vroeg terug. We dachten nog even dat de ouders zich nu verstopt hadden. Maar nee, even wachten en dan moe maar voldaan naar huis.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten