10 juni 2016


Lieve groep 7,

Wat hebben we met elkaar een super gave tijd gehad!
Terwijl ik dit schrijf besef ik dat we veel dingen met elkaar hebben beleefd.
We hebben natuurlijk veel lessen met elkaar gehad en spannende avonturen binnen een thema beleefd, maar ik bedoel ook alle leuke projecten, het wilgen knotten, wandelen voor water, boerderij den Tip en natuurlijk het Airborne Museum.
Als ik al deze mooie momenten terug zie in gedachten dan maakt mij dit telkens weer blij!

Zoals ik in de klas ook al zei tijdens het afscheid, kunnen jullie enorm trots op jezelf en elkaar zijn.
Er hangt zo'n fijne sfeer in de klas en jullie doen allemaal zo hard je best. Echt top, ga zo door!

Afscheid nemen bestaat niet en ik beloof jullie plechtig dat ik binnenkort snel nog eens stiekem de klas in kom sluipen.....

Toppers ga zo door! Voor nu even een afscheid, maar hopelijk snel weer een reünie!

Liefs,
Meester Martijn   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten